sobota, 13 lipca 2013

Mega Fakturka Lite - program do wystawiania faktur za darmo

źródło: www.megafakturka.pl
Kiedy potrzebny był mi do pracy program do prowadzenia jednoosobowej firmy okazało się, że nie jest łatwo taki znaleźć w sieci.
Oczywiście są drogie produkty na wiele stanowisk, rozbudowane i dopracowane, ale drogi i na dodatek wymagające tygodniowego szkolenia -:)

Przedstawiony tu program do wystawiania faktur Mega Fakturka skierowany jest właśnie dla takich  małych firm.
Program pozwala wygenerować takie dokumenty jak: faktura VAT, faktura proforma, korektę faktury VAT.
Dodatkowo (co dla mnie jest najważniejsze) można wydrukować różne druki (przelew bankowy, przelew do ZUS, przelew do US, druk adresów na kopertę itd.)

W wersji lite (darmowej) nie posiada ograniczeń czasowych ani ilościowych kartotek dokumentów, towarów i kontrahentów.
Ograniczenie podstawowe to, że program jednostanowiskowy i nie ma możliwości pracy w sieci.

Strona programu Mega Fakturka gdzie można pobrać program 

3 komentarze:

  1. DArmowe programy wiadomo -nie są bezbłędne. Ale za niewielkie pieniądze można kupić naprawdę dobry program, w pełni wspierany i od którego można już czegoś oczekiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komercyjne programy też mają błędy. A program darmowy na dodatek jest nieraz lepszy od komercyjnego - wiele jest na to przykładów.

      Usuń
    2. Dokładnie. Ja na przykład w firmie zastosowałem program do wystawiania faktur od iFirmy: https://www.ifirma.pl/uslugi-ksiegowe/darmowy-program-do-faktur/o-usłudze, który sprawdza się naprawdę doskonale i nie mam mu nic do zarzucenia.

      Usuń